vi hade iallafall tur med vädret..

Kryssningen blev lyckad, indeed. Lite lite folk dock. Men var nästan väntat en torsdag.
Men kul hade vi. Vi åt köttbullar, drack sprit och dansade. Jag, Nett och Kim ramlade isäng strax innan 06. Karin hann dit några timmar före oss. Rookie!
Åkte direkt till Sollentuna när vi kom i land. Mötte upp jobbfolk på Edsbacka Bistro och åt god mat. Vi firade chefens födelsedag, sådär 4 månader i efterskott. Trevligt var det, även om jag hade svårt att hålla ögonen öppna efter maten. Stannade till strax efter 23. Sen blev det hemgång för min del.

Idag blev det lång sovmorgon. Vaknade vid 11. Sen blev det frukost och promenad på eftermidagen. Nu är det fan vår på riktigt. Förihelvete!
Typ så. Bra känns det iallafall.
Trots tung väska kände jag mig riktigt nöjd i natt när jag fick promenera hem från stationen. Det var en sån där vårnatt. En sån där som gör att man saktar in stegen för att inte komma hem för fort. När man hellre hade varit på väg någon annanstans istället för hem. Eller iallafall hellre tar en omväg. En sån där jag blir frustrerad för att jag inte kan dra in mer av vårluften i lungorna. Vill bara ha lite mer.
 
Ska hoppa i lite andra kläder nu och åka mot märsta. Hälsa på hos Tim och Tobbe.

Later.