bomchickawawaa

Torsdag imorn. Tänka sig. Veckorna går fortfarande fort!
Tänkte försöka komma ifrån jobbet lite tidigare imorgon. Just nu är det ändå så pass lugnt. Mamma, Linus och Sabina ska till Ikea, tänkte passa på att följa med och ta en sväng förbi outlet'en. Förhoppningsvis hittar jag något vettigt att shoppa. Kanske något bra-att-ha till resan tillochmed.
Imorn var det, ja.

Ska nog åka ut till Sigtuna och hälsa på i helgen. Tänkte passa på. Nästa helg ska jag ju till Halmstad, och helgen efter det ska vi nog ut med jobbet. Så helgen som kommer skulle ju passa bra.
Pratade med pappa idag. Han sa att han kunde sponsra mig när det gäller reseförsäkringen. Det är ju helt underbart! Det är ju en av de dyrare utgifterna innan resan, bortsett från biljetterna. Åh. Blev jätteglad verkligen! Allt är ju välkommet där :)

Kan även berätta att det blev en joggingrunda igår igen. Jag och bror fick sällskap av Sabina. Gick helt okej! Andra rundan. Är ju tänkt att vi ska få någon sorts rutin på det där. Vi har fått en något snubblande start bara. Förra veckans tisdag och torsdag blev till en onsdag. Denna vecka började med en tisdag. Torsdag känns tveksamt iochmed Ikea-besöket.
Well. Bättre än inget säger jag!