the biggest, the best?

Uh, jag är trött.
Trött, trött, trött.

Fredagkvällen spenderades tillsammans med Johnny Depp och "Charlie and the chocolate factory". Första gången jag såg den filmen. Helt underbar.

I lördags åkte vi ganska tidigt mot Edsviken och Sollentuna Rock & Blues Festival. Blev en heldag och lite till.
Mer och mer vin och hoppande till Clawfinger och "the biggest, the best..." avslutade festivalen.
Jag och Sabina hamnade på något efterfestliknande. Kortspel och mer vin. Hade iallafall förståndet att byta min tequila mot Sabinas jägermeister-shot.
Kvällens klokaste drag.
Flera timmar och några kilometer senare, sanning & konka utan konka och en något ostadig hemväg snubblade jag i säng strax efter halv nio på söndagmorgonen.
Sov några timmar. Tog mig upp och ut till vardagsrumssoffan. Powernap framför Charlie and the chocolate factory, för andra gången denna helg.
Söndagen blev nog inte så mycket vettigare än så.

Tänkte boka bussbiljetter idag. Den 5-8:e september är det planerat att jag ska åka ner till Halmstad och hälsa på Lovisa. Mitt blivande ressällskap. Hann ju bara ses en gång innan hon lämnade stockholm för att åka hem till Halmstad. Så vi tänkte att vi skulle träffas något innan vi ses på Arlanda den 13:e november.
Ska bli kul! Har nog inte varit i Halmstad förut.
Låg bussresa dock. Men tåg och flyg var lite för dyrt just nu.



Bild från i lördags. Clawfinger!
#1 - - jonas redmo:

dom har jag oxå sätt!!!!://jonas redmo(kusin)

#2 - - Zak:

Tja Sandra, du har inte möjligtvis några fler bilder, har letat förgäves på nätet utan att hitta ett skit! Om du har så skulle jag bli jätteglad om du orkade maila dom till [email protected]



Hoppas du hade kul, vi hade iallafall en grymt skön & avslappnad spelning, tur att man hann dricka några bärs innan gig för när vi klev av så var allting slut på hela stället, så gick det med den efterfesten:D



Ha det bra/Zak