Do I feel lucky? Well do ya? Punk?

Kanske fick lite tur av lucky charms-halsbandet ändå. Försov mig till 07:40 imorse. Borstade tänderna, klädde på mig och stoppade mascaran i fickan och gick. Kändes rätt effektivt men var ändå inte på jobbet förrän 8:25.
Något som typ aldrig hänt förut var att ingen av cheferna var på jobbet då.
Såå, när chef #2 droppade in på jobbet runt 8:45 satt jag vid mitt skrivbord och såg very busy ut. Såg lätt ut som att jag hade suttit där i 45 minuter. Nöjd!

Har precis druckit en kopp varm choklad som fick agera frulle. Är ju lunch om någon timme iallafall.

Imorn är det sweet sweet onsdag. Ska iväg till Kista en sväng då tror jag. Ska bli lite seriös presentshopping till bror som fyller år på torsdag. Vet eventuellt vad jag ska köpa. Så känner att jag har läget lite under kontroll iallafall. Ska passa på att gå förbi Ur&Penn då också och passa in armbandet på klockan jag fick.

Var och klippte mig och slingade håret igår förresten. Skönt att ha det gjort. Kom på att sist var precis innan kryssningen i början på november. Linus klippte sig och även han blev lite blondare. Nu har vi alltså ökat förväntningarna på festen avsevärt. Blondes do have more fun, right?


Skickade ett mess till chef #1 och frågade lite försynt när hon trodde att hon skulle hinna hämta min mobil. Har inte fått svar än.. Undrar om hon tycker att jag tjatar? Har bara frågat 3 gånger hittills. Avslutade med "kram!" för att lätta upp stämningen lite iallfall.


Kram!

#1 - - Sabina:

Kul att du tyckte om halsbandet =)
Den 9:e kommer vi ha roligare allihopa, ska också föröska lägga in några blonadare slingor tills dess! ;D
Kraam på dig