lovely friday

Började slutet av jobbveckan med att nästan komma i tid. Eller ja, nära nog. Mest "i tid" denna vecka iallafall. Helt klart lättare när man har tåg och buss att passa. Sitter och väntar på att jag ska samla motivation nog att göra något vettigt. Har en känsla av att jag kommer vänta till klockan 16, och att det mest vettiga jag gör idag blir att vattna blommorna och starta diskmaskinen.
Ska nog grejja lite med en hemsida också iochförsig.
Antagligen det mest jobb-iga jag kommer göra idag. 

Har fortfarande inte ställt in mig på vad för typ av sommar det kommer bli. En hemmasommar. Det var länge sen. 

Känner mig lite så där sentimental på fredagsmorgonen. Antar att det kommer bli en viss skillnad när jag väl bestämmer mig för att plugga. Eller när jag inte bor hemma längre. Förra sommaren kändes rätt intensiv med New York, Magaluf och Zakynthos. Men jag kommer inte ens ihåg att jag sparade på samma sätt som jag gör nu. Jag hade ju tillochmed kvar Errata.
Det är iallafall bra för motivationen att inte ha något planerat i sommar. Då blir jag säkrare på att åka i höst. Speciellt med bara 2 veckors semester.
Sommaren är så viktig i vanliga fall. Då hinner jag ladda om från hösten och vintern som drar sjukt mycket energi från mig.
Höh. Någon som undgått det?

Vintern 08-09 (shit, 2009?!) kommer få ersätta sommar -08.


sommar 2007