"allt som slutar på -tuna ligger på landet.. eh.."

Neej. För en gång skull var det nte jag som bjöd på denna, utan min bror. It runs in the family I guess. 
Ungefär samtidigt som han yttrade meningen måste han ha kommit på vart vi bor någonstans egentligen. Det tog ändå några sekunder för länge att göra kopplingen Sigtuna/Vallentuna/På-landet-tuna och vidare till Sollentuna.

Känner mig rätt utvilad efter långhelgen. Även om jag ligger en natts sömn back. Åkte hem till Nettan i lördags efter lite påskmiddag hemma.
Hos Nettan var redan Ella, Linnea och Fatima. Blandade lite gott att dricka, satt och snackade och försökte planera resten av kvällen. Där i mellan klämdes det in dans (eller något åt det hållet) och möjligtvis en del censurbara bilder. Efter mycket meck med en eller flera vilsna taxis hamnade vi i en liten 1:a i stan. Jag underhöll mig själv med att bära omkring på en helt underbar liten chihuahua-pojke, och kom med en del glada tillrop som lät "Jeeeejdiiii!". Såg, tro det eller ej, en mindre kopia av Zack Braff från Scrubs! Kvällen var fulländad!
Kvällen toppades, och avslutades, med någons idé att shotta 80% Stroh Rom och prat om allt och inget, mer inget, med en Andreas Jonsson-lookalike (var lookalikes temat för kvällen?).  
7:30, fortfarande godkänt pigga och glada promenerade jag och Ella mot centralen. 10:30 hade vi äntligen lyckats ta oss till Rotebro. Ett litet adventure bara det.

Tog en 45 minuters powernap när jag kom hem innan det var dags för duschen och packa iordning lite kläder för att ta sig ut till pappa med bror och Sabina.
Resten av helgen blev lugn. Försökte ta igen lite sömn, bastade, åt god mat och fick flash backs av flygande tefatsgodisarna i jättepåskägget på vardagsrumsbordet.


100 höjdare har förresten börjat igen. Lycka. Måndagkvällens avsnitt hittar ni här om ni missade det -->

http://kanal5.se/web/guest/webbtv/k5videoplayer/playlist-name/100%20hojdare%20602/none/ (HAH, jag och länkar...)

Nu, lunch.

#1 - - Sabina:

Svar: Jaha! Nej, då var det ju inte så konstigt..haha bra att man är uppmärksam också, bara tar för givet! ;D
Kram