ytterst fint flickvänsmaterial:

Grabbs, ni skulle bara veta vad ni missar. Idag har jag varit så huslig som jag möjligtvis kan bli. Efter att ha städat mitt rum från matta till tak, typ, så är middagen nu i ugnen.
Skinande rent är det i mitt rum just nu. Det borde det vara eftersom mitt ~20 kvadratmeter stora rum tog dryga 5 timmar att städa. Mamma hann städa 3 rum under tiden. Men det är insatsen som räknas, right? Täcket i sängen är tillfluffat och det är bäddat med nya lakan. Ja det ser inbjudande ut. Det tyckte tydligen katten me som tog plats 7 minuter efter att jag konstaterat rummet som helt färdigstädat.
Tog en promenad ner och handlade till middagen efteråt. Oh shit jag hade ingen aning om att vintern hade kommit tillbaka (vad den någonsin här?) på riktigt. Förfrös fingrarna på vägen och hela jag hade gåshud när jag kom tillbaka efter att ha haft en t-shirt under vårjackan.
Har precis bakat pizza nu som borde vara klar om ungefär 3 min. Oh yes.