Mitt alter ego?

Har haft en mailkonversation med tjejorna om grillning och poolparty i sommar.
Igårkväll kom det också fram att någon lagt till mitt nyfunna alter ego "Indrek" i konversationen.

"Hi there...
 
Despite the fact that I didn't understand what you were discussing about, it still sounded like a lot of fun :=)
What I'm trying to say is that you have somehow added me into this conversation and I thought it would be nice to give you some answer :)
 
So anyways, hope you guys enjoy yourselves and whatever you're planning there is going to succeed.
 
Over and out,
 
Indrek.
 
PS! Swedish, right? :)
"

Ja, någon hade glömt att lägga till "_86" i min mailadress. Resultatet blev ett mailutskick som även gick till denna herr(?) Indrek.
Haha, rätt kul.

Ikväll blir det som sagt grillning, och en utgång på det. Får se om jag kan hitta något tillräckligt lättgrillat i kyldisken. Har uteslutit kyckling i vilket fall. Beklagade mig för Nettan att jag absolut inte vågade grilla kyckling på grund av oro för kycklingsjukan.
"Kycklingsjukan"? Jaa, jaha.. den kycklingsjukan... Eventuellt också kallad Salmonella?
 Det blir någon form av kött. Helst sådant som jag inte blir sjuk av om det inte blir helt färdiggrillat.
Korv sa någon. Men hur kul känns det att grilla? Till middag?
Speciellt eftersom korv som jag äter stavas typ "h o t d o g s".
Så mycket mer spännande än så blir det inte.