Jobb jobb

Blev en lång jobb-helg. Förhoppningsvis syns det på lönen. Fick skitlön förra veckan som ett resultat av strax under 30 timmar. Veckan som gick blev det runt 46 timmar så det borde bli några slantar över att betala räkningar för. Skoj!
Var ledig igår iallafall. Kämpade med min portfolio hela dagen. Matt hade åkt hem till Wolverhampton för ett möte med sin mamma, så när han ringde runt 17-tiden och var på väg hem igen på tåget passade det bra för mig att ta spårvagnen in till stan och möta upp honom.
Våran "room mate" hade kommit hem igen efter en långhelg vilket gjorde att vi inte var jättesugna på att skynda oss hem till lägenheten. Blev middag på italiensk restaurang med en flaska vin istället för att fördriva lite tid.
Är ledig idag med så ska fixa det sista med min portfolio och sedan promenera bort till universitetet för att lämna in den. Skönt att ha det avklarat.
Eftermiddagen tänkte jag ägna åt jobb- och lägenhetsletande. 6 veckor kvar tills vi flyttar ut. Yey! Ska börja boka in lite visningar så vi kan börja kika på riktigt.
Uh. Har precis tryckt i mig en chokladkanin till frukost. Vi har absolut inget frukost-aktigt hemma, har typ ingen mat alls hemma för tillfället, och bara för att jag är lite för lat och lite för fattig för att promenera iväg och köpa något vettigt så får jag skylla mig själv och bli illamående för att jag börjar morgonen med en chokladkanin. Som förövrigt var en liten påskpresent från M's mamma.
Fick ett påskägg av M också. Ett stort chokladägg som det står "Sandra" på. Yey! Vill inte ens äta upp det för det är så sött (i dubbel bemärkelse). Fick tillochmed blommor av M igår. Sötnöt. Färgglada tulipaner som pryder sängbordet.
Nu börjar klockan närma sig 10 så tänkte se till att få något vettigt gjort.
Puss!