Jullov!

Nu är det jullov. Oh yes! Lämnade in min sista uppgift idag, egentligen var det en dag för sent, men min tutor var himla snäll (för att det är jul snart kanske?) och sa att hon inte skulle dra av några poäng. I vanliga fall drar de av 10 "marks" från betyget om man lämnar in mellan 1 minut - 1 vecka för sent.

Har haft en jobbig start på denna vecka annars. För att få klart min uppgift (som sket sig i vilket fall som helst) satt jag uppe hela måndagsnatten och jobbade (efter att ha kommit hem från jobbet kl 00:15), för att sen gå till uni klockan 9 på morgonen. Var i skolan hela dagen tills klockan 16, för att komma hem, äta lite middag och sen ramla i säng vid 22 tiden. Var så trött då att jag somnade på en gång, vaknade inte ens när M kom och la sig, och sov förbi hans alarm på morgonen (som jag alltid vaknar av i vanliga fall). Puh. 36 timmar i rad av vaken-tid. Kändes inte nyttigt någonstans, så det gör vi nog inte om. Heh.

Men nu så, jullov! Denna vecka kommer bestå av julklappsshopping, jobb fredag-lördag, och kanske en sväng ner till Wolverhampton på söndag. Nästa torsdag blir det hemgång! JAAA! Julfirande med familjerna, och M kommer också med. Mysjul!

I helgen var vi hos M's pappa förresten för lite julfirande. Åkte dit på lördag eftermiddag och hem igen på söndagen. M's syster var där med en vän, M's bror med fru, och M's pappas frus dotter med hennes pojkvän, så 10 blev vi sammanlagt. Härlig middag, massa vin och kareoke hela kvällen, haha. Tror tillochmed jag gick upp och sjöng vid ett (sent) tillfälle.

Middag!

Brorsorna!

Finn ett fel?

Min!

Buddies?


Har en massa massa bilder från helgen, men får lägga upp fler lite senare.

Aah! Vill ha jul nuuuu!