1:a juni

Juni kommer bli en bra månad! Känns redan nu som det kommer gå alldeles för fort dock.
M's födelsedag, festival nästa lördag, sverige-biljetter bokade och köpta, midsommar. Juni kan väl inte bli annat än bra?!
Ska strax göra mig iordning, M's pappa kommer och hämtar oss om 40 min, sen ska vi ut och äta. M fyller ju på torsdag, så Brian bjuder på tidig födelsedagsmiddag. På torsdag är jag ledig och har planerat kvällen. Köpte presenten idag! Blev nöjd! Visar på torsdag :)
På lördag kommer M's mamma och syster hit och vi bjuder på middag. Ska bli mysigt!
Halva helgen tillbringades för övrigt i Wolverhampton. Tog tåget ner söndagmorgon och blev hämtad av M och hans syster. Katie skulle på bio och middag med hennes kompisar så hon bjöd med mig. Vi såg SATC2 och kääkade på en pub i närheten efteråt. Skoj! Mötte upp Matt och hans kompisar senare på en annan pub. Blev en lång kväll och somnade nog inte förräns tidigt på morgonen. Jag var ledig i måndags och det var bank holiday så vi tog det lugnt. Tog tåget tillbaka till Manchester på kvällen.
Köpte 2 filmer på HMV så blev mys i soffan framför Curious case of Benjamin Button. Jag grät under hela slutet. Haha! Underbar film men fy så sorglig!
Nu måste jag sätta fart!
Puss på er!