well done

Middagen blev riktigt lyckad. Lasagnen blev supergod! Även om jag fick ett litet vredesutbrott innan eftersom det inte stod tillagningstid på paketet. Nästan höjden av grymhet.

Glömde att berätta att vi ska på en liten utflykt om 2 veckor. Vi hittade en deal på nätet. Lite som en auktions site, där vi fick en natt på 4-stjärnigt hotell i Chester, välkomstdrink, tillgång till spa och med frukost för £56 för oss båda. Helt okej va?
Det är hit vi ska. Lite måndagslyx sådär. Längtar!

Nu blir det sova. Tänkte försöka komma ur sängen i okej tid imorn. På schemat (as if..) står gymmet, plugga(!!) och fika/kamerajakt med Sabina. Har lite ångest för kameraköpet. Vill verkligen verkligen ha en och har tänkt köpa en så länge. Men det är en sån dyr pryl, antagligen dyraste prylen jag någonsin köpt (flygbiljetter ej inräknade!) så det tar emot lite. För tänk om jag ångrar mig och kommer på att det är en annan modell jag vill ha? Ömöjlig!

Nu blir det sova på saken.

Natti!