helg

What a helg! I fredags mötte jag upp Sabina i stan för lite fika och shopping innan vi mötte upp de andra tjejorna på La Tasca för lite mat och för att fira Angelica som fyllt år. Ett bord var bokat för 6 svenska flickor. Vi drack sangria och åt en massa olika tapas. Hur gott som helst! Efter maten blev det en sväng förbi Slug & Lettuce för cocktails, och sedan vidare till Venue där vi dansade tills dem stängde.
På lördagkvällen var det fest igen. Hemmafest denna gång som en fortsättning på firandet av Angelica. Riktigt bra kväll med massa prat, vindrickande och drinking games. Mys!
Jag och M var inte hemma förräns 5-tiden imorse. Sov bort hela söndagförmiddagen idag. Solen sken från en blå himmel så jag passade på att ta med kameran för en promenad. Blev en tur genom Castlefield och förbi Hilton. Blev en paus för att vila lite i gräset också. Åh. våren är här på riktigt!

Jag och M kom precis hem från Pizza Express där det blev middag idag. Gott gott.

M har för övrigt varit "sjuk" idag. Haha. I vanliga fall är det jag som bjuder på bakis klubben, men idag har det varit tvärtom för en gång skull. M har legat på soffan mest hela dagen och beklagat sig över hur dåligt han mår.
- Uuuuh. What was in that beer last night...
- Ehm, alcohol?
Typ.

Bjussar på lite bilder från dagen:












"I am ill!" säger Matt. "Man up!" säger Sandra.