Ohoj!

Torsdag och ska iväg till skolan om en stund för tutorials för vårat grupparbete.
Igår blev det jobb hela dagen i butiken, 10 - 17. Trivs riktigt bra. Blev så glad också när L (M's moster) frågade mig om jag kunde tänka mig att jobba i butiken 2 dagar/vecka för £400/månad. Eh ja?! Det var ju det jag och M hade pratat om innan, och som jag hade tänkt ta upp med L, men visste inte riktigt vad jag skulle säga eftersom jag inte är säker på om hon skulle ha råd att ha mig där 2 dagar i veckan. Men nu tog hon upp det före mig! Hur bra?
Nu har vi sagt 3 månader, och sen får vi se hur det blir. Hon har inte råd att anställa mig som personal, eftersom det skulle innebära avgifter osv, men vi har sagt att jag ska göra en hemsida till henne eftersm hon behöver en ny, och då kan hon betala mig genom företaget för hemsidan, vilket blir min 'månadslön'. Smart!

Ska göra mig iordning nu och sen promenera ner till skolan, bjussar på lite bilder från igår:








I väntan på bussen på väg hem