Italienskt i Spinningfields

Blev middag på Strada i Spinningfields. Jag som hade tagit fram mat ut frysen tillochmed. Kunde liksom inte säga att det var en dålig idé dock när M föreslog att vi skulle äta ute istället för att laga mat. Okeeej då!
Vegetarisk pizza med grillade grönsaker och getost med citrondressing satt inte helt fel. Mm!
Nu kollar vi i lite semesterkataloger inför nästa sommar (eh, en aning tidiga möjligtvis). Tror jag har övertalat M att vi ska åka till Grekland!

Har suttit och lekt i Illustrator hela kvällen. Gillade inte alls det programmet för några månader sen för jag förstod verkligen inte hur man använde det, men nu börjar jag lära mig grunderna, och det är hur kul som helst! Nu vill jag lära mig mera!

Ska göra M sällskap i sängen nu om han inte redan somnat!



Resultatet av kvällens klickande hit och dit blev ett försök till ett självporträtt.