P-p-p-p-p-party!

Imorn är det födelsedagsdax! Oh yes! Dagen till ära flyger vi Manchester - Arlanda. Fuck Ryanair och Skavsta liksom. Förra gången vi flög från Manchester så flög vi ju via Frankfurt också. Men inte nu. Raka vägen mot min födelsedag!

Ikväll ska jag och M ut och äta och ta några drinkar. 3 sekunder efter att han gått till jobbet imorse hörde jag något genom brevlådan. Gick upp och kollade och det var ett kuvert. Var ett grattis-kort från M där det stod "Dinner at 8 pm". Mys! Så vi ska till en restaurang på King street. Han tyckte att vi kunde fira bara han och jag eftersom vi ska ut med familjen imornkväll.

Ja, som sagt. Imornkväll blir det in till stan med pappa, H och bror för lite god middag och uppvärmning inför lördag.

Och apropå lördag - då blir det fest med stort F! Lokal är hyrd i Tegelhagen och eftersom Linus fyller på måndag så firar vi såklart tillsammans. Kommer bli hur bra som helst! Först middag med familj och släkt sen kommer en massa vänner. Låter himla bra tycker jag!

Tisdagkvällen blev riktigt mysig också. Tjejkväll! Mötte upp Sari och Angelica och gick till Tribeca. Blev en del vin och en massa snack. Senare kom Sabina förbi också. Känns så himla bra att ha dem svenska tjejerna här. Lycklig!

Har inte packat ett klädesplagg ännu, får bli senare. Nu ska jag förbi uni en sväng för att lämna in lite böcker som är sjukt sena. Ops.

Förresten, ett hett drinktips: vodka, jordgubbs- och passionsfruktspuré, lime och redbull. Skaka och häll över is. Mums!