Glest!

Har var det glest! Forra inlagget skrevs visst for 2 veckor sedan.
Imorn bar det av mot Sverige igen. For hela 10 dagar! Lovely!
Forst ut blir midsommarfirande med pappa & Co i skargarden. Sedan blir det sjalvklart P&L pa mandag. Yehey!

Har fortfarande lite smagrejer att kopa tills dess. Typ liggunderlag, harspray, huvudvarkstabletter, ficklampa och en spegel! Har kopt oronproppar, en ny bikini, paraply och vatservetter. Narmare bestamt 75 vatservetter. Var och handlade pa Bodycare dar dem salde 3 paket vatservetter for £1. Som hittat liksom.
5 timmar och 20 minuter kvar av jobbdagen. Hem och packa, ut och ata middag nagon stans med M och sen hem och sova. Runt 07 imornbitti tankte jag rora mig mot Manchester flygplats, flyget gar 10:05!

Forsoker fortfarande bestama mig for om jag ska kopa en kamera eller inte. En liten pocketkamera. Har sett nagra for 500-lappen. Har egentligen inte rad, men kommer jag angra mig om jag inte tar med en kamera till fesivalen? Hm..