Lagom stora problem?

Vaknade upp till en san dar dag. En san dag dar man blir sa himla arg sa himla latt. ARGH liksom.
Mjolken slut sa fick dricka alldeles for starkt kaffe. ARGH.
Var for trott for att ga upp i tid och hinna tvatta haret. Fan va jobbigt det ar att forsoka styla skitigt har! ARGH!
M glomde sina nycklar hemma pa banken nar han gick till jobbet. ARGH!
Lagenheten ar for varm, fan va klibbig jag ar. ARGH!
Hittar inget kuvert att stoppa extranyckeln i som ska lamnas i receptionen sa att M kan komma in. ARGH!
Hinner inte badda sangen for jag maste vika ett kuvert av papper for att stoppa nyckeln i. ARGH!
Tappar bort mobilen for att jag tagit upp den och lagt den nagon annan stans. ARGH!
Blir sjukt irriterad for min mobil envisas med att skriva "Tedco" istallet for "Tesco" nar jag ska ringa. Hur feta ar mina fingrar egentligen? ARGH!
Blir stressad for att mitt telefonkort slosar tid pa att beratta att jag borde ladda pa kortet nar jag bara vill ringa till banken, snabbt! ARGH!
Blir alldeles for varm for jag maste ga sa himla snabbt till bussen for att jag ar sen. ARGH!
Mannen bakom mig pa bussen satt och trummade med fingrarna pa nagot han hade i en plastpase. Tap-tap-tap-tap-tap-tap. ARGH!
Jag haller pa att bli forkyld, for att M har smittat mig. ARGH!
Min nasa ar sa jakla torr men anda tappt. Aj! ARGH!
Fan va lang den har listan blir, och liksom.. ah.. jag vill bara.. typ.. ARGH!
Den har bilden ar inte ens fran idag, den ar fran igar. ARGH!