den 15 september 2011

Pa sondagkvall aker jag till Murcia, Spanien en vecka! Hoppas pa bra vader, sol och baaaaad!
Tills dess sitter jag pa jobbet, eller ja, idag i 3 timmar till och imorn mellan 10-17. Sen tar jag och M taget ner till Wolverhampton dar vi ska fira M's syster som fyller ar pa lordag. Det ar aven M's syster jag aker till Spanien med. 

Apropa semestrar. Jag och M vill aka nagonstans tillsammans nasta ar. Antagligen i maj. Vi har borjat kika lite pa semestrar redan nu. Jag tanker mig typ Grekland, nagon av de mysiga, mindre oarna, med turkost vatten, en lugnare by med god mat, vin och drinkar. Kanske ett "couples resort" utan en massa barnfamiljer. Bara lugn och skont och stekande sol. Mmmm..

Det ar har det blir intressant. For M verkar det inte spela nagon storre roll var vi aker. Bara det finns en strand med en massa vattenaktiviteter. Typ jetski, bananbat, san dar fallskarm man aker efter bat osv. Aaah va roligt vi ska ha!
Har en kansla av att vi kommer befinna oss pa varsin sida av vilken o vi nu valjer..

Tycker bloggen varit lite bildlos forresten. Sa slanger upp en bild med roligaste motivet jag kunde hitta just nu: Jaaag!