Pa jobbet idag.

Jobbar 2 timmar till sedan blir det helg som inleds med middag och lite drinkar i stan med M's jobbarkompisar. Ska bara hem och byta om efter jobbet sedan blir det nog promenad in till stan eftersom det faktiskt verkar som att solen lyser. Skont! Har agnat formiddagen at att satta upp lite tapeter pa jobbet. Lite fuskjobb ar det nog dock da jag anvander mig av haftpistol, och sax. Hehe. Men dem ska sakert anda ner om ett par manader sa kanns inte som nagon ide att gora ett riktigt jobb. Plus att jag nog skulle *struggla annu mer om tapetklister skulle vara inblandat!

Blev lite shopping for denna damen igar forresten. Hosten verkar ju ha kommit helt plotsligt, sa var i stan en vanda och hittade ett par superskona byxor pa Topshop, ett palsvast och en stickad troja fran Zara, och en kofta fran HM. Gillar palsvasten, himla mysig, men ar inte helt hundra annu pa om jag ska behalla den eller inte. Om en manad eller sa tror jag dock att den kan varma riktigt skont over skinnjackan. Hm. Nu behovs ett par hostskor sen ar min basshopping klar infor denna host.

bild fran zara.com