När en design student skriver en rapport..

kan det se ut så här:



Sitter och slipar på andra delen av min MOSI-rapport som ska in på måndag.
Vår handledare vill att vi lämnar in ett word dokument av rapporten, men också en kreativ rapport. Min kreativa rapport får bli i form av en hemsida, som går i samma tema som vi tog fram till resten av MOSI projektet.
Tänkte spara en kopia av sidan på en cd skiva och lämna in. Ska göra skivomslaget själv, och skriva ut det med en QR-kod på framsidan som leder till en video (som jag ska ladda upp på youtube) som jag satte ihop inför våran presentation. Tyvärr funkade inte videon under själva presentationen, så nu får jag en chans att använda den ändå, hehe.

Ska strax äta lite sen middag. Har haft en grym dag i solen! Berättar mer sen, just nu ligger jag i soffan och njuter av känslan av att ha fått lite färg i ansiktet av att ha varit ute hela dagen (iklädd shorts och linne! FY VA SKÖNT DET VAR!) :)