You know me too well

Ibland känns det rätt bra att jag och M har varit tillsammans i över 3 år nu. Då har man liksom vant sig vid de flesta konstiga sidor vi båda har. Imorse ringde alarmet kl 06. Har fortfarande lite kvar att skriva på min uppsats som ska lämnas in senst kl 17 idag, så tänkte gå upp tidigt och få den klar.
Alarmet ringer och jag snoozar ett par gånger innan jag tänker att jag faktiskt borde gå upp. Ligger i sängen och är sådär mys-trött när man verkligen behöver sträcka på sig för att vakna till. Jag kan väl inte vara den ända som ger ifrån mig ljud när jag sträcker på mig? Kör på en supersträckning i sängen och blir ett långt I med armarna rakt upp och spretande ben och ger ifrån mig ett:

- tick tick tick tick tick tick DING. Mjau. (?)

Eh. Det avslutande Mjau:et borde forhoppningsvis demonstrera hur välbehövlig stretchingen var.
Matt, som jag trodde fortfarande sov, får ur sig ett lätt undrande:

- Is that what happens to you when you wake up at 6:15 in the morning...?

Jaja. Nu ska jag skriva klart sammanfattningen på min uppsats och skicka in den för inlämning. Sen blir det nog en joggingtur som belöning. Har bara joggat en dag denna vecka. Skönt med sommarlov nästa vecka så att det kan bli lite mer joggingturer igen! Ha en bra fredag!