Dammar av och vadrar ut.

Dammigt, instangt och lite unket liksom. Forsoker damma av bloggen annu en gang.
En och annan besoker fortfarande bloggen nastan varje dag sa skickar ivag ett inlagg bara for er!
 
Ar tillbaka i Manchester efter en hel sommar i Stockholm. Underbara sommar! Aven om jag jobbat en del och inte riktigt kunnat kalasa och ga ut sa mycket som jag velat pa grund av ett tomt bankkonto sa har det varit sa himla skont att hanga hemma. Joggingturer pa morgonen langs knallgula falt, bad i hav, underbart vader (inte direkt bortskamd med sol annars..), grillning, nara till familj och vanner, prata svenska, skargarden och solnedgangar. BRA SOMMAR helt enkelt.
 
Nu ar vi tillbaka i vardagen. Kanns inte helt daligt det heller. I maj ar jag klar med min utbildning och nya dorrar oppnas forhoppningsvis. Ska bli spannande! 24:e september borjar skolan igen.
Om ett par veckor hoppas vi att jag kan borja ovningskora ocksa. Lite laskigt men roligt! Har for tillfallet skickat ivag mitt pass, vilket inte kanns helt hundra, till DVLA och borde fa ett ovningskorningskort inom ett par veckor. Haller tummarna for att dem inte slarvar bort mitt pass pa vagen! Har dock betalat for special delivery pa ditvagen, och aven bifogat ytterligare ett kuvert for special delivery sa att dem kan skicka tillbaka passet till mig pa samma satt. Runt 130kr kostade det att skicka ivag det med special delivery, men kande inte for att stoppa ner passet i ett vanligt kuvert (som dem hade bifogat med ansokningspappren) med frimarke och lagga pa ladan. 
 
Forresten sa var jag och M upp till norra Lake District i helgen. Mysigt! Det var en del av M's fodelsedagspresent fran mig, eftersom jag inte hade speciellt mycket pengar i juni nar han fyllde ar. Vi hyrde bil och korde upp. Klattrade pa bergvaggar och tog oss over vingliga repbroar och gick igenom morka tunnlar. Laskigt men himla haftigt! Sag aven Englands vackraste utsikt (enligt mig och M) over berg och sjoar. Sen bodde vi pa B&B och sov i varldens (typ) storsta och skonaste sang, at god mexikans mat och gick pa langa vackra promenader forbi vattenfall och milslanga hagar med far och kossor. Ganska sa perfekt helg helt enkelt. Eftersom vi hade bilen passade vi aven pa att aka forbi M's pappa med fru. Riktigt trevligt eftersom jag inte sett dem pa hela sommaren.
 
I helgen ska vi soderut istallet. M's syster fyller ar sa vi aker ner pa fredagkvall, eller tidigt lordagmorgon for lite party.