Logisk jul?

Min bror har tagit det här med jul och julklappar ett steg längre än oss andra:

(pratar om att han precis beställt guitar hero 3)

» sandra « shenanigans.blogg.se säger:

vart beställde du ifrån?

» sandra « shenanigans.blogg.se säger:

men du vill inte ha några julklappar alls i år lr?

Linus - älskar min sabina <3 säger:

megastore

Linus - älskar min sabina <3 säger:

tänkte som så att om jag köper allt jag önskar mig så får jag det jag vill ha och ingen behöver köpa nått till mig. då behöver inte heller jag köpa nått till nån

» sandra « shenanigans.blogg.se säger:

HAHA


Han ska bara veta vilka förväntningar jag har på julklapparna från honom i år. Jag menar förra året hade han ingen lön, och då fick jag bland annat en rosa glittrig prinsess-tiara. Pappa fick en såndär ögonbindel (haha kommer inte på vad det heter) man kan ha när man sover som det stod "the bitch is sleeping" på. Tänkt då vad han kan åstakomma med lön?! Jag har varit en snäll storasyster i år!

#1 - - Sabina, med ett ännu längre svar :P:

Jaha :) okej då ska jag kolla där lite idag :) Okej, låter fint :) haha jag med, byter väl om sisådär 5-6 ggr också innan jag bestämt mig :D Asså jag vet inte..men något rött hade varit kul eftersom att det är "julfest" :P men jag vet inte..men tror att det blir byxor och linne men som sagt, man vet aldrig med mig. :P

Kram

P.s Vi ska se till så att Linus inte alls köper allt han önskar sig! Jag ska fan ha en julklapp! Så det så. hah :D D.s