Sandra "jag har inga snöskor" Åström

pappa: Det lär inte dröja länge innan snön kommer nu.. 
sandra: Men.. Åh! Seriöst.. Jag är inte gjord för vintern! Jag har inte ens nå.. snöskor.

Kan det varit något annat ord jag letade efter? ;D

Tog lite bilder, eh, som vanligt, när jag va ute och promenerade :)

image208
Vilken ensam brygga.

image209

image210
Tagen från samma ställe som ovan. Ställde mig upp bara :P

image211
Kolla vad som hänt med L-bryggan! Tänk att den var nybyggd/renoverad och man låg där och solade för inte såå många år sen ändå. Man gick väl på högstadiet iallafall?!

Vi fick tårta och skumpa på jobbet idag förresten :D Firade tydligen att det va två stycken som jobbat 6 månader, och 1 år. Har inte varit några ansträngande timmar på jobbet idag direkt. Fick visa min tekniska sida (HAHA) och byta toner(?!) på färgskrivaren. Blev helt blå om händerna, och tog 5 min innan jag ens fått upp förpackningen (bubbelplast, yey!). Men sen satt den där den skulle!

Yes.. vilken onsdag!
haha ;D