redan tomt

Har bara varit hästlös några timmar, men det känns redan hur tomt som helst. Kan knappt fatta att hon har åkt.
Resan gick bra iallafall. Efter 3 olika sprutor med lugnande kom hon fram hel. Till och med lastningen gick utan problem. Men har ändå varit en grymt jobbig dag.
Trodde jag skulle känna mer lättnad än vad jag gör. Men just nu känns det bara skit. Vad ska jag göra nu då? Vad gör man när man inte har stallet 7 dagar i veckan? Vad gör alla andra?
Saknar henne redan.

 Bara för att det är skönt att gråta just nu:

http://www.youtube.com/watch?v=gY8GX2jXzRM

Musik: Natasha Bedingfield - Wild horses

Det här har varit jobbigaste dagen på länge. Just nu känns det som att jag ångrar alltihop.
Behöver sova lite på saken.

#1 - - Anonym:

Jag vill inte påstå att jag har gått igenom samma sak som du nu gör, för det har jag inte.
Men någonstans förstår jag dig. Förstår hur jobbigt du måste ha haft det/har det. Jag blir berörd av dina tankar. Jag känner med dig. Hoppas att du mår bra och klarar dig igenom det här. Glad att Errata klarade sig bra genom transporten. Håll huvudet högt.
Kram

#2 - - pia:

Om jag var hos dej nu skulle jag ge dej en stor kram.